torek, 18.7.2017 ob 16:13

Novička iz tabora (PO)leti z zmaji!

V mesecu februarju smo ekipa šestih mladih študentov z željo, da bi se naučili kako speljati tabor, pod okriljem mentorice Katje, Mlade zmajevke, pričeli s pripravami na JZMZ tabor 2017. Kmalu smo si domislili imena »(PO)leti z zmaji« in naš slogan: »Morje, družba, izzivi in zabava, kombinacija ta prava!”, ki je bil podalga za začetek planiranja programa.

Tabor je za nami, želimo si, da bi tudi vi vedeli, kaj vse smo počeli, kako smo se imeli in kaj vse lahko pripravi ekipa zagnanih mladih s pomočjo organizacij in podjetij, ki so dobre ideje pripravljeni podpreti.

V zgodnjih ponedeljkovih urah se je 26 mladih zmajev z vlakom Slovenskih železnic odpravilo novim dogodivščinam naproti. Nekateri polni energije, drugi še malo zaspani, smo prispeli na železniško postajo v Kopru, kjer smo poletni tabor začeli s pohodom do počitniškega doma v Fiesi. Prvi izziv nam je omogočil medsebojno spoznavanje in navezovanje novih stikov, pri čemer nas niti vročina, niti večurna hoja nista ustavili.

19679033_962604937212714_4962363832798375775_o

Morska osvežitev v Simonovem zalivu nam je dala nov zagon za premagovanje zadnjih vzponov in prihod na končno destinacijo, kjer sta nas veselo pričakali še dve članici ekipe. Po zasluženem kosilu je sledilo skupno postavljanje pravil in dogovorov glede varnosti na taboru. Dan smo zaključili s kopanjem in zabavnim večernim programom.

Torek je bil poln novih izzivov. Zjutraj semo se peš odpravili do Pirana, kjer nam je prijazna lastnica Luma šport posodila kar 28 koles po zelo ugodni ceni in nam tako omogočila izkušnjo kolesarjenja.

Odkolesarili smo se do Izole, kjer nas je že čakal tečaj supanja in vožnja s pedalini, kar so nam brezplčano omogočili 3S vodni športi. Kot nagrado za premagane izzive pa so nam omogočili še brezplačne spuste po toboganih.

Polni dobre volje smo po kosilu odkolesarili do kopališča v Strunjanu, kjer smo se ohladili v toplem morju in se naučili novih skokov v vodo. Pozno popoldne smo s kolesi prikolesarili nazaj v Piran in se peš odpravili proti domu v Fiesi. Po večerji je sledil še šaljivi kviz in skupinske igre. Za nagrado pa so vsi prejeli majčke našega tabora, ki so nam jih s pomočjo mladostnice Nike iz mladinskega centra Mladih zmajev natisnili na Srednji medijski in grafični šoli Ljubljana.

Sredo smo preživeli na plaži v Fiesi, kjer smo nekateri prvič zamahnili z vesli in se s kajaki podali proti Rtu Madona v Piranu, kar nam je brezplačno mogočilo podjetje Adrenalinček d.o.o. Kajake so nam pripeljali kar na plažo.

Skupine, ki so čakale na izziv s kajaki pa so v prijetni senci na plaži šivale in izdelovale igro Tic-Tac-Toe ter spoznavale sebe in druge preko delavnice o prijateljstvu in samopodobi. Prosti čas smo si krajšali tudi z rekviziti, ki so nam jih posodili v podjetju Decatlon. Časa pa seveda ni zmanjkalo za »tunkanje« učiteljev, kar je bila ena bolj popularnih prostočasnih aktivnosti.

Po večerji smo se odpravili še na nočno kopanje, ki so ga predlagali udeleženci sami in večer zaključili ob družabnih igrah ter zvokih kitare na plaži.

IMG_2144 IMG_2156

V četrtek dopoldne smo se na plaži nasmejali ob zabavnih vodnih igrah, najbolj popularna je bila seveda igra ciljanja voditeljev z vodnimi balončki.

Popoldne pa smo bili ustvarjalni in smo izdelovali značke. Zvečer smo se preizkusili še v delavnici improvizacijskega gledališča, ki je odkrila mnogo talentov in poskrbela za veliko smeha in navdušenja.

Petkovo jutro nas je vodilo do plezališča v Črnem Kalu, kamor nas je pripeljal avtobus s prijaznim voznikom, ki so nam ga priskrbele Slovenske železnice. V vasi Črni Kal sta nas že čakala inštuktorja Plezalnega centra Ljubljana. Pozorno smo poslušali navodila, poskrbeli smo za varnost, obuli plezalke, si nataknili čelade ter se odpravili v boj s steno. Ob spodbudnem vzdušju smo premagovali fizični napor in osebne strahove ter kot zmagovalci prejeli štampiljko v knjižico izzivov.

Ogrete mišice smo popoldan sprostili v morski vodi. Zvečer nas je pot vodila do Pirana, sprehod pa so popestrile edine dežne kapljice v sicer vročem poletnem vremenu. Ob prijetni glasbi in okusnem sladoledu, smo uživali na pomolu in raziskovali okolico Tartinijevega trga.

Soboto smo izkoristili za kopanje v Fiesi in načrtovanje poslovilnega žura. Kombinacija dobre organizacije in raznolikih idej je omogočila zabavno druženje ob igri, glasbi in plesu.

Zadnji dan tabora je bil namenjen zaključevanju skupnega druženja, pisanju lepih misli v zlate knjižice, prebiranju »Hvaležkota«, pregledovanju knjižic izzivov, podelitvi diplom, evalvaciji celotnega dogajanja in slovesu.

Polni lepih vtisov, s knjižico polno zapisov in štempiljk za premagane izzive in veliko sklenjenih novih prijateljstev, smo se odpeljali nazaj v Ljubljano, kjer so nas že nestrpno pričakovali bližnji. Za udobno in hitro vožnjo so zopet poskrbele Slovenske železnice, hvaležni smo bili za vožno z avtobusom vse do Ljubljane, saj smo bili po vseh doživetjih precej utrujeni.

19875119_966706893469185_5236485697497187379_n

Priprava in izvedba tabora je bil pravi izziv, ki nam ne bi uspel, če ne bi bili tako dober in povezan tim, ki se mu je tik pred zdajci pridružil še mlad bivši obiskovalec mladinskega centra, in če ne bi bili deležni toliko podpore od:  Mestna občina LjubljanaMinistrstvo za izobraževanje, znanost in šport - Urad RS za mladino ter ostalih partnerjev in donatorjev: Slovenske železnice, Adrenalinček d.o.o. , Luma Sport3S Vodni športiwasup.siDecatlon, Srednja medijska in grafična šola Ljubljana, Plezalni center Ljubljana. Zahvala pa gre tudi osebju Počitniškega doma Mladinska knjiga, ki so za nas več kot lepo poskrbeli!

Za radovedne, ki si želite več informacij in fotografij s tabora kliknite tukaj