ponosno vam predstavljamo fantastične projekte, ki so po izboru komisije v novembru 2017 pridobili mentorsko in finančno podporo

od ljubljane do tirane  |  anita volčanjšek

Ko so se trije mladi letos poleti z Golfom 2 odpravili na 30000-kilometrski reli do Mongolije in nazaj, so na popotovanju pogrešali druženje udeležencev in stik z lokalci. Zato so si rekli, da bodo organizirali reli od Ljubljane do Tirane in spremenili dogodivščino v mednarodno povezano entiteto, ki so ji dodali tudi človekoljubno noto. Poleti, ko številne aktivnosti zaprejo vrata, se bodo udeleženci relija zbrali v Ljubljani, tu preživeli 5 dni, se družili na ustvarjalne načine z domačini in tudi prispevali pomoč za zapuščene živali.

z igro v šport  |  doroteja mesarič

Ker so v Četrtnem mladinskem centru Bežigrad številni športni rekviziti, ki samevajo v kotu in kličejo po akciji, se je študentom in koordinatorki, ki delujejo v mladinskem centru, porodila ideja o športnih delavnicah za otroke, z namenom spoznavanja različnih športov skozi igro, zabavo in sprostitev. Enkrat tedensko, uro in pol, s profesionalnimi vaditelji in z aktivnim sodelovanjem otrok tudi pri snovanju programa. Na zdrav življenjski slog!

street fuzbal slovenije  |  david velkovski

Ljudje smo preveč tekmovalni in se pozabljamo zabavati in družiti. Od tod želja po kreativnem in netekmovalnem športu ter družabnem odnosu do nogometne igre, ki sta vodilo v začetek širjenja drugačne vrste nogometa. Takšnega, ki združuje in navdihuje s predstavami, uči trikov in prireja dogodke po mestu. Drugačen, ulični nogomet, povezuje generacije, spodbuja rekreacijo in se seli po mestu. Tak odnos do nogometne igre že obstaja po svetu, zato naj ne manjka niti v Ljubljani!

legenda o zmaju in pehtranu  |  lana urbančič rak

Kaj je edinstvena ljubljanska jed, tako kot je kremna rezina blejska? Kako povezati ljubljanskega zmaja s kulinariko? Raziskovanje je pripeljalo do zmajevega zelišča – pehtrana in ideje so se začele rojevati kar same. Zmajeva voda, pehtranove brezalkoholne pijače, jedi, kozmetika in še in še. Popestritev ljubljanske turistične ponudbe z avtentično sestavino je unikatna promocija mesta in zapomnljiva ter navdihujoča zgodba, ki jo obiskovalci Ljubljane pripovedujejo svojim prijateljem širom po svetu.

družabna igra kaj me osreči?  |  maša cvar

Spoznavati sebe, odkrivati, kaj te veseli in kaj te osrečuje ter sočasno spoznavati številne možnosti, ki jih različne organizacije v Ljubljani ustvarjajo za mlade. To je namen družabne igre, ki je nadgradnja že obstoječih kartic. Zato, da se mladi lahko informirajo o priložnostih, ki obstajajo, spoznavajo organizacije, kamor se lahko vključijo ali najdejo informacije, najdejo možnosti za aktivno participacijo v lokalnem okolju ter tako raziskujejo samega sebe in povežejo svoje osebne interese s priložnostmi.

komunicirajmo brez tipk  |  maja krnaič

Vse se je začelo na kavi s prijateljicami… Ali bolje – na kavi s telefoni v roki. Bilo je neuspešno druženje, ki je spodbudilo aktivacijo. Stran s telefoni, prosti čas lahko preživljamo tudi brez njih! S serijo kampanj ozaveščanja in tudi ponujanja alternativnih idej za preživljanje prostega časa, z oblikovanjem metod dela, ki spodbujajo kritičnost in samorefleksijo, projekt prebuja zavedanje o naši zasvojenosti s telefoni. Na humoren način, strokovno podkrepljen in brez pridig.

studio basement  |  staš kramar

Za vse mlade glasbene ustvarjalce na področju Ljubljane prihaja nova zvočna izolacija obstoječega studia Basement. Da bodo posnetki kakovostni, brez doslej motečega odmeva in drugih zvočnih popačitev. Tako bo izboljšana vadba in snemanje mladih ustvarjalcev, zadovoljni pa tudi sosedje, ki zdaj sobivajo z glasbo, ki prihaja iz različnih garaž, kleti in stanovanj. Kakovostni glasbeni posnetki dostopni tudi mladim glasbenikom na začetku njihove glasbene poti so zagotovljeni.

mavrična retorika  |  zoran fijavž

Ustvariti trajnejši prostor, kjer se kultivirajo zagovorniške veščine mladih LGBTIQ+ oseb je ideja, ki se je porodila ob različnih uvidih, da je tovrstno izobraževanje mladih še kako potrebno. Kot je potrebno spodbujati komunikacijske procese med sogovorniki na pozicijah moči in pripadnikih LGBTIQ+ skupin. Kajti Ljubljana je zaradi ekonomskih in izobraževalnih priložnosti ključna točka priseljevanja LGBTIQ+ oseb iz vse Slovenije in JV Evrope, retorika pa je sposobnost, ki olajšuje prevzemanje iniciative in vodstva, če se za to pojavi priložnost in motivacija. Naj bo mavrica!

Ksenja Perko| 2017-12-06T00:45:59+00:00 06.12.2017|MESTNI INKUBATOR, RAZPISI, ZMAJEVSKA BAZA|