znani so rezultati ankete o vplivu COVID-19 na obiskovanje kulturnih dogodkov

Zaključena je analiza rezultatov prve slovenske celovite ankete o ključnih vidikih za obiskovanje kulturnih dogodkov po delni sprostitvi ukrepov za preprečevanje širitve virusa COVID-19, ki smo jo podprle ljubljanske javne ustanove. Anketa je potekala med 10. in 28. junijem 2020, analiza pa temelji na odgovorih 2207 respondentov.

Producenti kulturnih dogodkov so bili med prvimi, ki so jih prizadele marca razglašene izredne razmere zaradi pojava novega koronavirusa. Z zaprtjem prizorišč dogodkov v živo ni bilo mogoče izvajati in obiskovati, tudi v tem trenutku pa je organizacija kulturnih dogodkov negotova ter prepuščena spreminjanju pravil o javnem zbiranju.

Prvi zaključki raziskave so spodbudni. Kulturne dogodke v času epidemije so naslovniki raziskave pogrešali. Na spletu obstaja veliko možnosti, vendar k sreči kulturnih dogodkov v živo naslovniki ne želijo zamenjati s spletnimi prenosi. Raziskava je omogočila vpogled v intervale ocene povprečnih cen, ki so jih anketiranci pripravljeni plačati za spletni prenos vsebin po umetniških področjih. Obiskovalci se želijo vračati na prizorišča in sporočajo, kaj moramo mi storiti za njihov prihod.

V nadaljevanju najdete:

Ob tej priložnosti se želimo zahvaliti vsem, ki ste prispevali k izjemnemu odzivu obiskovalk in obiskovalcev kulturnih dogodkov.

Izvedbo ankete v krajši obliki so finančno podprli Kino Šiška, Gledališče Glej, Center za kreativnost in Slovensko mladinsko gledališče.

Za podrobnejše analize posameznih področij je na voljo statističarka Hana Vodeb (vodeb.hana@gmail.com). Za dodatna vprašanja o anketi sta na voljo soavtorja raziskave Barbara Poček (barbara@glej.si) oziroma Rok Avbar (rok.avbar@kinosiska.si).

Marko Taljan|2020-07-31T15:33:53+02:0031.07.2020|DRUŽENJE, KULTURA, PARTNERSTVO, POSEBNO OBVESTILO, POVEZOVANJE, URAD ZA MLADINO MOL, ZMAJEVSKA BAZA|